JAAA bliiier fett lacckk assååw

Tjuuuliliu FÅr jag smacka på den där låååånggga PIIIIPPPPEN??!?!? Har vart i kreta i 2 veckor nu fett najs öl och nattclub varje dag ;)))). hoppas inte vädret suggiit för mkt hemma ;).  Igår så var jag hemma hos toby-man sen gick vi ut med pati-boy och mötte flette , sen kom erik o skulle till träningen jävla biff asså ;D. Sen chilla ett ta i centrum sen hem till mig o JAG BOKADE ROLLIN SNOW RESAN! det blir alperna på sportlovet me grabbarna ;D kommer ha galet roliiigt. aja blir säkert något roligt i helgen och update kommmer ha de bra göööt folkkk ;D pössp oss

GREVEN

Kommentarer
Postat av: TobY MaN

Härlig greven :)

2009-08-31 @ 12:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0