Lödder

Idag vaknade jag till verkligen fantisk dag, det är sol.! Idag har jag varit med jompa i den beromda staden JAKOBSBERG!! OMG.! Vi såg en kille som hade en bajsbrun tröja. MEN HALLÅÅ!!??!?! Jompa skrek till honom att gå o skita ner sig själv.

Roliga citat från dagen!
Jompa- har ni boss parfymen?
Expediten- nej är det någon annan doft du vill ha?
Jompa- nej jag vill ha min doft
Expediten- omg............

På mq........
Jompa- Ursäkta skulle jag kunna få lägga undan den här tröjan tills imorn?
expediten- NEJ!
Jompa- DÅ GÖMMER JGA DEN!!!!
10 sekunder senare står jompa o gräver in den längst ner under alla andra kläder i affären skön han e asså gömmer kläder i butiken AHHAHAHAHAH

Efter det tog vi en KAFFE!.

Iallafall nu ska jag borsta gaddarna pusspusspsuusus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0