Promoe

Det har varit en full-späckad helg, jag och jompa var först hemma hos mupp Erik med skäggström o hunden, Mupp Erik bjöd på dricka som vanligt så vi satt där och kröka o kolla på fotboll, Arsenal-Everton. Arsenal Knulla dom upp o ner så det var ju bra annars hade jag gråtit tror jag?. iallaflal, vi var där till halv tid jag, jompa och hunden drog in till the voice da. det var hyffsat kul, Fast det avr ju bara en bra Artist PROMOE !. vi lyssnade tills han hade spelat sen drog vi till Gustav adolfs torg på reagge grej fett tungt träffa massa sköna snubbar från jackan. sen efetr det taggade vi till pundar donken tog en burgare. det belv lite bråttom sen tåget skulle gå om 2 min så det var bara att springa, skäggström packad som vnaligt glömde Pati-boys paraply, så skägge fick stryck av PAti när han kom hem. HAHAHA :D

Aja fuck you Peace & love, PS Miss you greven :)<3

INLÄGG FRÅÅÅÅN.....

// Toby-Man


TobY-MaN & JomPa ;)    http://www.youtube.com/watch?v=ciUA2GHN6BA

Kommentarer
Postat av: din svensk lärare

kanske skulle försöka att fin slipa lite på din svenska!

2009-08-17 @ 23:12:37
URL: http://www.blondinbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0