Skolstart

TJULLEULULLU :D

TobY-MaN här på bloggen igen har inte haft så mkt tid att skriva varje jävla fucking dag tyväär alla läsare :( men ska skärpa till mig haha (A)

Iallafall, I söndags dagen innan skolan då da, var jag greven o patiboy ute och chilla greven hade kommit hem från Greta haha Kreta mena jag såklart då da. Vi ringde Feloma och han bjöd över oss till haggan bög kärringen som inte kan dricka Alkohol basserade drycker. Satt ute på hans altan tog en cig o deppa in för att skolan skulle börja. Sen efter ett tag kom hjärndöda Mange, han fick inte komma till oss för att det var skola nästa dag men han drog en historia för sin pappa att han hade glömt en film hemma hos Haggan. Senare på kvällen ringde manges pappa och tjatade att han skulle skynda sig hem för att det var skola i morogn HAHA :D jag dör killen asså.  Jag och Greven gömde hans film som han skulle ta när han skulle hem då säger Feloma att han hade gömt den i kylskåpet. Sjävlklart går han och kollar där. Haggan får damp och drägglar på sig själv. Till slut efter vi drivit lite med Mange så tar han filmen och går...

'' Nästa dag, på träningen''

-TobY-MaN- Vad sa farsan när du kom hem last night mangnus ?
-Mange- han skällde ut mig i flera timmer för att jag kom hem försent.. :(

Blood in Blood Out Brothers Frome Other Mothers ;)

                                     







// TobY-MaN

Kommentarer
Postat av: unknown stalker_1

MANGE!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-27 @ 22:47:01
Postat av: Dasse

HAHAHAHAHA mange asså xD

2009-09-01 @ 20:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0