Tobbyyyy is hereee!!!!! YÄÄ!

Tja allihopa! Toby-man här. Det är en himmlans bra dag idag, för jag har namsdag! idag har jag varit och testat massor smink. Ni vet såna där läppglans osv. Jag träffa Mårten och Greger sen åkte in till stockholm den stora staden, där vi va för några dagar sedan och kolla pride festivalen MUMS! Iaf det blev en jävla massa brunkräm införskaffat idag. vi tog en kopp caffe och drack den opp javligt snabbt ! Vi såg även en transvestit på höga platorskor- MEN HALLÅ!?!?!?!? Vi käka glass. vi gick. sen tog vi buss. sen gick vi en bit till. sen tog jag en jarr. bjöd en jarr till en random. ja så var det.

Roliga citat! Tobyyy- Ursäkta vet du vägen till HM!?
       random person- Nej håll käften
     toby- okej förlåt herre.

tobyy- tja snygging vad heter du då?
snygg tjej- jag heter FUCK OFF
toby- börja grina


SKa tagga o fixa mig i ordning pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0