Day turns to nite

Tjo! Sitter här på golvet och lyssnar på Rise Against - Hero Of War. Natten igår bestod av mycket tänkande, det gjorde denna dagen också. Jag funderar nämligen på att byta gymnasium. Får se om det går att göra, annars är jag fucked! Jaha, så vad har jag gjort idag? Inte ett piss! Trött som fan när morsan och lillebrorsan kom hem ifrån landet vid halv 12. När farsan kom hem så snackade vi om hur jag skulle göra med skolan osv, vi får hoppas att det löser sig. Och vet ni vad? Pati-boy stannar ytterligare en natt i Örebro.. :( Så han kommer imorgon! Längtar! Greven och de andra lirarna är packade 24/7 på bengans land. Haha.. Så roligt att smsa med gulleplutten. Vad händer ikväll då? Ska få ett samtal från David om ett tag, så får vi se vad han säger, om det inte gillas så blir det väl ner till K-badet med några. Vi hörs imorron!





/ Jompa

Kommentarer
Postat av: jocke engström

Bloggen suger kuk. ni måste ha stil på den som jag !

2009-07-30 @ 23:13:08
URL: http://enengstroms.blogg.se/
Postat av: dessie

hej jesper :) du verkar va en snygg och trevlig kille. ska vi träffas ? komentera min i feel cosy.

puss puss

2009-07-31 @ 01:44:18
URL: http://desireenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0