Godmorgon kära vänner

Tjannnixen greven (skaparen) här. Vaknade tidigt idag och åt 2 mackor med kaviar-ost på . nee ja ´skoja bara hahhahahahha. Today is the big D. The big D är lika with THe big day. ja e jävligt taggad o ja har vart o köpt korv med bröd så vi kan grilla innan the big thing begins. Det roligaste i know är att blanda english och svendish haha. aja fan måste fixa lite stuff inför ikvällen hare så jävla bra kära bloggare o hälsa gärna på mig om ni ser mig på stan u know what  i talking about *tihi*. Your and everyones - Greven! 

Kommentarer
Postat av: fanny

IKVÄLL SMÄLLER DET GREVEN! TAGGAD! :D

2009-07-25 @ 13:00:56
Postat av: Elina

fin blogg!:)

btw, behöver hjälp! klicka in på min blogg och klicka på inlägget "Beslutsångest, som vanligt" och säg vad du tycker:)

ha en bra dag:)

2009-07-25 @ 13:04:10
URL: http://elinalatin.blogg.se/
Postat av: Greve(skapare)

haha fannnnny tagga :D

2009-07-25 @ 17:26:37
URL: http://kkpc.blogg.se/
Postat av: Alex

EY DÄR ÄR JAG! BÄSTA PARTYBILDEN EVER, OCH SEN MED MIG I CENTRUM! :D

2009-07-26 @ 01:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0