Grabbarna fixar ljud

I den här bloggen medverkar: Greven (skaparen), Pati-boy (sexy-boy), Jompa (hiss or diss), Toby-man (Toby-uncle) 

Tjingeling! Åh vilket smaskigt väder det är här idag. Vi har haft myskväll med grabbarna.. Och vet du bloggen? Imorgon är det utgång! Hur kul som helst! Vi har spanat in Engströms rumpa.. Åh en riktig pudding. Åh juste!! OMG snyggingen Pati-boy har stylat håret med vax. Vet du bloggen? Vi ska nog börja med Pati-boys hårtips!

Här kommer en bild på vår snygging Pati-boys nya frisyr, fashion all the way!






Som ni kanske inte har förstått så är vi 4 pöjkar som är redo för allt. Vi är öppna för nya saker hela tiden, skaparen Greven gillar att vara med grabbarna. Han bor i en egen villa och därför gillar han långa kvällspromenader, om ni har några frågor så mejla direkt Greven Råger. 

Jompas hissar/dissar lista:

Jompa hissar:

1. Skäggströms anusblekta stjärt
 2. Greven och Pati-boys nya frisyrer.
3. Pride festivalen, längtar!

Jompa dissar:

1. Gröna tröjor, OMG!
2. Biter på naglarna, hallå liksom?!
3. Folk med fördomar.


Toby-man är på landet, stackare! Där kan man inte shoppa OMG.

Vill ni veta vad jag (Jompa), Greven och Pati-boy gjorde idag? Vi shoppade! Åh jag bara älskar lukten av nya kläder och accesoarer.. Kassörerna är bara så "good-looking"! Bilder på kläderna kommer lite senare. Ni får ha det så himla bra och kom ihåg, se alltid upp till Greven, Pati-boy, Jompa och Toby-man.

PUSS! 







Kommentarer
Postat av: Gunilla Rutberg

Jag dödar för Jompas hissar/dissar!!! Du är så bra och snygg, vart får du allt ifrån ? :D <3

2009-07-25 @ 00:47:26
Postat av: Jompa

Åh tack! Jag försöker att vara så trendig som möjligt, det är verkligen jobbigt ibland! Men jag gör mitt bästa.

2009-07-25 @ 00:48:57
URL: http://kkpc.blogg.se/
Postat av: greve

Javisst, vi försökker göra allt för läsarna

2009-07-25 @ 00:50:47
URL: http://kkpc.blogg.se/
Postat av: jenny

hahahah va sköna ni ä ;D

2009-07-25 @ 10:43:16
URL: http://jysvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0