Pati-Boy The Wedding Crasher

Haha Älsklingar!
Igår va jag på bröllop de va skit najs typ i Eskilstuna maten va awsome sen va det öppen bar med allt du kan tänka dig. så när kl va 12 och 8-9 bira och en jävla massa groggar senare så gick man upp på dansgolvet och dansa skiten ur gammelfarmor och min bordsdam Ulla till min mammas kusiner som spela live musik hela kvällen. GRRRYMT! Kan säga att jag skämde ut mig lite inför släckten jag aldrig träffat förut. (a)
Ulla va skit söt haha 50+ dessvärre men de sket ja i, hade kul ändå sen blev jag avsläppt i bålsta vid 2 tiden då jag mötte en kompis och hennes kompis sen gick vi och köpte cigg och efter det ringde jag taxi, sved i plånboken men men de e ju löning så, och åkte hem till henne där vi titta på film sen somna jag vid 5 efter en skit skön dag.
Det tråkiga dock :( jag missa grevens fest där det tydligen va bra ös, men de kommer väll fler tillfällen att mysa med grabbarna. Det va allt från mig men kommer tillbaka och skriver snart. dessvärre åker jag till örebro imorgon och kommer hem på onsdag. 
Men vi hörs snart gott folk ha en underbar veckostart! :D
Pyss Pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0